Business Development Manager - DANSK HR

Virksomhed
DANSK HR

Sted
Risskov

Kontaktperson
Nicoline Lauridsen

Ansøgningsfrist
Hurtigst muligt

Dette jobopslag er ikke længere aktivt.

  • Har du lyst til at sætte dit fingeraftryk på et af Danmarks stærkeste netværk?
  • Brænder du for at løse driftsopgaver og eksekvere?
  • Motiveres du af at koordinere opgaver med flere forskellige interessenter? 

Et stærkt HR-videncenter

DANSK HR er Danmarks største interesseorganisation og faglige netværk for HR-direktører, HR-chefer, HR Business Partnere, HR-konsulenter og HR-ansvarlige. DANSK HR fungerer som HR-afdelingers videncenter, som gennem høj faglighed, aktuel viden, rådgivning og netværk understøtter medlemmerne i det daglige HR-arbejde med at forbedre virksomhedernes konkurrenceevne.

Organisationen, som i dag tæller godt 1000 medlemmer, blev grundlagt i 1992, hvor den nuværende CEO – Kim Staack Nielsen – var en af initiativtagerne. Hos DANSK HR sættes der kontinuerligt fokus på aktuelle emner inden for Human Resources Development.

Der er behov for flere ressourcer til at løse de mange interessante opgaver, som organisationen løser – og de søger derfor en Business Development Manager til kontoret i Risskov.  

Koordinering, facilitering og ledelse

Dine arbejdsopgaver favner bredt, men du vil primært komme til at beskæftige dig med:

  • Facilitering af de jyske netværksgrupper 
  • Forhandle aftaler på plads med samarbejdspartnere
  • Ledelse af to medarbejdere i teamet
  • Kontordrift – alle hjælper alle
  • Kommunikation (i samarbejde/sparring med en kollega)
  • Udvikling af nye aktiviteter

Derudover bliver dit primære ansvarsområde ”Træfpunkt”, som er Danmarks største HR event. Og du bliver ansvarlig for alt med leverandører, kursusplanlægning, messepiloter og udarbejdelse af medieplaner og konferenceprogrammer.

Du har et positivt mindset og et godt overblik

Som person besidder du et stærkt drive, der gør dig i stand til at komme i mål med dine aftaler og bidrage til den fortsatte succes. Samtidig er det vigtigt, at du kan sige ”pyt”- så hvis tingene ikke lykkedes i første omgang, har du energien og gejsten til at fortsætte. Du evner at justere din adfærd, alt efter hvem du kommunikerer med, og du er i stand til at sætte dig i andres sted. 

Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke så afgørende – personlighed og kompetence vægtes højere. Vi forventer til gengæld, at du kan arbejde med flere opgaver på én gang, og at du aldrig går på kompromis med kvaliteten i dine opgaver. 

Vi forestiller os, at du har:

  • En mellemlang videregående uddannelse
  • Beskæftiget dig med HR igennem en længere periode
  • Gode digitale egenskaber 
  • Erfaring med at forhandle aftaler
  • Ledelseserfaring (dog ikke et krav)
  • Minimum 3 års erhvervserfaring

Hvad får du hos Dansk HR?

Som Business Development Manager, bliver du en del af et team bestående af kompetente kollegaer, der brænder for HR, og hvor det gode samarbejde er den vigtigste ingrediens. Du får 13  kollegaer.

For at sikre en succesfuld ansættelse, og for at du føler dig godt klædt på til dine nye arbejdsopgaver, bliver der skræddersyet en onboarding-plan, der passer præcis  til dig.

Bliver du en del af Dansk HR, kan du se frem til et professionelt, men uformelt arbejdsmiljø, kompetenceudvikling, en masse personalegoder og kollegaer, der glæder sig til at tage imod dig.

 

Kribler det?

Hvis ovenstående har givet dig lyst til at søge jobbet, så send ansøgning og cv via linket ”Søg jobbet her”.

Hvis du har spørgsmål inden du vælger at søge jobbet, kan du  kontakte rekrutteringskonsulent Nicoline Lauridsen på telefon 53 58 20 18 eller mail: [email protected]

 

Du kan læse mere om Dansk HR her.

 

 

Følg Kleven & Partners på LinkedIn