Revisor til revisions- og advokathus i Skanderborg

Virksomhed
Advosion

Sted
Skanderborg

Kontaktperson
Arne Kleven

Ansøgningsfrist
Hurtigst muligt

Trives du med en bred opgaveportefølje, adgang til tværfaglige kompetencer, samt frihed under ansvar?
Ønsker du at være en del af et erfarent, dygtigt og ambitiøst team, der præges af en uformel og positiv tone og som samtidig forstår at praktisere holdånd i ord og handlinger?
 
ADVOSION udvider og søger derfor en dygtig revisorkollega til deres mange spændende opgaver og attraktive kunder i det midt- og østjyske.
 
Et hus med personlighed og karaktér 
ADVOSION leverer et helt nyt koncept, hvor de trækker på specialiseret viden fra to verdener: revision og advokatrådgivning. Under samme tag arbejder to stærke teams sammen og leverer helhedsorienteret rådgivning til deres kunder. ADVOSION er tæt på deres kunder, der dækker over små og mellemstore virksomheder, primært i det midt- og østjyske.
 
Da opgaveporteføljen vokser, søger ADVOSION en kollega til revisionsteamet, der består af 10 engagerede kollegaer.
 
Som revisor hos ADVOSION vil du efter en indkøringsperiode hurtigt overtage egne kunder, der serviceres bredt inden for hele revisions- og regnskabsområdet. Du trives derfor med at skulle anvende en bred vifte af kompetencer i din løsning af opgaver.
 
Din arbejdsdag vil være præget af forskelligartede opgaver og en høj grad af selvstændighed. Dine kollegaer er erfarne og dygtige og ved, at opgaverne løses bedst, når det sker i et udviklende fagligt samarbejde.
 
Din leder vil have stor tillid til, at du løser dine opgaver selvstændigt og med en høj grad af faglighed og ordentlighed. Til gengæld stilles der frie og fleksible rammer til rådighed, et godt humør og mulighed for den sparring, du har brug for.
 
Du vil blive en del af et professionelt rådgivningsteam, hvor det at tænke helhedsorienteret og samtidig ud af boksen ikke blot belønnes, men forventes.
 
Din baggrund – selvkørende og teamorienteret 
Det forventes, at du har siddet med egen kundeportefølje gennem mere end fem år, hvormed din faglige baggrund og erfaring er blevet bredt funderet.  Din uddannelsesmæssige baggrund kan enten være en HD eller cand.merc.aud samt 3-5 års relevant erfaring. Har du mindre erfaring, så vil vi også gerne høre fra dig. 
 
Det væsentligste er, at du har erfaring med og lyst til at varetage egen kundeportefølje og selvstændigt løse de opgaver, dette indbefatter.
 
Som person motiveres du af at arbejde i et ambitiøst team med fælles mål.  Du er i besiddelse af et stærkt fagligt drive og går aldrig på kompromis med ordentlighed og høj kvalitet i løsningen af dine opgaver. Samtidig er du pragmatisk og løsningsorienteret både i ord og handlinger. Du trives i et mindre hus med højt til loftet, en uhøjtidelig omgangstone og en anerkendende ledelsesstil.
 
Af konkret erfaring, ønskes: 
  • Erfaring med virksomheder i smv-segmentet 
  • Grundlæggende kendskab til CaseWare 
  • Kendskab til kvalitetssikringsprocesser 
  • En udviklet evne til at kommunikere med samarbejdspartnere og kunder på alle niveauer 
  • Evnen og lysten til at udvikle løsninger der hjælper kundernes forretning
 
ADVOSION tilbyder 
Muligheden for at udvikle dig i et ungt og dynamisk firma med et nyt markedskoncept. En lønpakke der modsvarer din erfaring og en arbejdsdag præget af fleksibilitet og selvstændighed.  
 
Har ovenstående givet dig lyst til at søge jobbet?   
Såfremt du ønsker at høre mere om dette job forud for din ansøgning, kan du kontakte seniorkonsulent Birgitte Krogh Larsen på +45 5387 2019 eller headhunter Arne Kleven på +45 2088 7763.
 
Send ansøgning og cv via linket her på siden. Ansøgninger behandles løbende og alle henvendelser behandles fortroligt. 
 
Om ADVOSION 
I ADVOSION formår vi at tænke nyt og handle anderledes. Vi nedbryder de traditionelle grænser i rådgivningsfeltet og yder en 360 graders service til vores kunder, der rækker ud over normal praksis. Som revisorer og advokater arbejder vi tæt sammen og det sætter sig synlige spor i vores professionelle rådgivning. I ADVOSION er det vores klare ambition at have tilfredse og glade kunder med bedre bundlinjer. 
Vi er et ungt og dynamisk firma med pt 16 medarbejdere. Vi ved, at forskellighed gør stærk og vi sætter en ære i at tænke asynkront og ude af takt, så vi dagligt udfordrer hinandens antagelser og udvikler nye løsninger. Vi lægger vægt på, at det skal være spændende og samtidig sjovt at gå på arbejde. Derfor knokler vi hårdt og griner højt, samtidig med at vi drager omsorg for hinanden og værner om vores arbejdsmiljø. Det er sådan vi er – humoristiske og uhøjtidelige – og samtidig dybt seriøse. 
Følg Kleven & Partners på LinkedIn
Arne Kleven

Arne Kleven

Headhunter og Partner
+45 20 88 77 63
arne@klevenpartners.dk
linkedin-retina