Situation & SLA Manager til enterprise IT-installation - trekantsområdet

Virksomhed
Accenture

Sted
Kolding/Gelsted

Kontaktperson
Arne Kleven

Ansøgningsfrist
Hurtigst muligt

Har du erfaring med incident management, escalation management og SLA management? Er du på jagt efter en nøglerolle i en stor IT drifts- og udviklingsorganisation, som arbejder for nogle af Danmarks største virksomheder?  
 
Global virksomhed med kunder i 120 lande  
Accenture er en førende global virksomhed, der tilbyder en bred vifte af tjenester og løsninger inden for strategi, rådgivning og digitale teknologier. Accenture kombinerer uovertruffen erfaring og specialiserede færdigheder på tværs af mere end 40 brancher og et utal af forretningsfunktioner. Du får over 430.000 kollegaer worldwide. I Danmark er det ca. 500 ansatte i Accenture.
 
Udvikling, professionalisme og en veletableret service management funktion 
Du vil indgå i en erfaren organisation hos Accenture Daylight Unit, som har haft Velux som kunde i over 12 år. Velux er Accentures største outsourcing klient i Danmark.
 
Du får over 60 kollegaer i Danmark, som arbejder med Velux. Det er 12 personer i Service Management afdelingen, samt et større antal personer tilknyttet i et Service Desk Shared Service. Din arbejdsadresse vil være i Kolding eller i Gelsted på Vestfyn.  
 
Du bliver en del af en stor vidensbank, hvor der er rig mulighed for sparring og kompetenceudvikling. Kollegaerne du vil arbejde sammen med, har stor tillid til hinanden, og du vil få erfarne kollegaer at sparre med. Du vil både arbejde tæt med kollegaer hos Velux og samarbejdspartnere hos kunden Velux.
 
Din primære rolle bliver situationstyring på kritiske hændelser - dette inkluderer: 
  • At være primært eskaleringspunkt og kontaktpunkt for alle kritiske hændelser
  • Sikre rettidig kommunikation til involverede stakeholders i og efter en kritisk hændelse 
  • Forberede root-cause analyse dokumentation efter løsning af kritiske incidents
  • Være ansvarlig for ugentlige service review møder med kunden Velux
I tillæg til rollen som Situation Manager bliver du også SLA manager, hvor du sammen med kollegaer, som inkluderer tekniske eksperter, og kunden gennemfører ændringer og opdateringer af service level agreements. Du vil bruge din tid primært på Situation Management - SLA Manager-delen fylder en mindre del af din tid. 
 
Du bliver en del af en professionel organisation 
 
De fleste af dine kollegaer har været involveret i Velux som kunde i mange år, og de vil sikre dig en god onboarding proces. Dine kollegaer i IT Service Management arbejder i Danmark og i Indien. Din leder er dansk og har primært kontor i Gelsted (Vestfyn). Du kan arbejde primært ud fra Accentures kontor i Kolding eller i Gelsted.
 
Det er en stilling, hvor der er mulighed for at udvikle sig, og du får en unik mulighed for at få det bedste fra 2 verdener. Med to verdener menes der, at du får lov til at arbejde i et konsulenthus, hvor du vil beskæftige dig med den nyeste teknologi/udviklingsprojekter og fokusere på at være konsulent, samtidig med, at du har en fast kontoradresse.  
 
Du er proaktiv, selvkørende og har meget gode kommunikationskompetencer  
  • Du kan være en profil på vej op og frem, eller du kan være en erfaren profil som har arbejdet med situation management i mange år. Som minimum har du 2 års erfaring i sammenlignelig rolle
  • Du har erfaring med et outsourced IT-miljø og helst med både applikationer og infrastruktur
  • Du har erfaring med at arbejde med alle niveauer fra brugere, senior ledere og ansvarshavende i en organisation
  • Du kommunikerer perfekt på engelsk i skrift og tale
  • Du har erfaring med at arbejde i et  ITIL-drevet IT-miljø 
  • Hver tredje uge vil du indgå i en vagtordning hvor du vil være tilgængelig udenfor normal arbejdstid. Aflønningen er på et attraktivt niveau. 
Har ovenstående givet dig lyst til at søge jobbet?  
Såfremt du ønsker at høre mere om dette job, kan du kontakte headhunter Arne Kleven på +45 20887763.  
 
Send ansøgning og cv via linket her på siden. Ansøgningerne behandles løbende og alle henvendelser behandles fortroligt. 
 
 
Følg Kleven & Partners på LinkedIn
Arne Kleven

Arne Kleven

Headhunter og Partner
+45 20 88 77 63
arne@klevenpartners.dk
linkedin-retina